Електронният магазин на Дару Кар ЕАД изпълнява поръчки на своите потребители.
Поръчки, заявени след 14.00 часа, се обработват на следващия работен ден.
Доставките се изпълняват от куриерска фирма Еконт.
Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:
Рекламацията се предявява до 7 работни дни след закупуването на стоката.
При предявяване на рекламация, потребителят може да претендира за:
Чл. 114 (2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя....
Чл.115 (1) Потребителят може да упражни правото си в срок от две години, считано от доставянето на потребителската стока.
Рекламации при несъответствие на стоката с договорения модел, марка, десен, размер или при установен фабричен дефект, можете да предявявате като ни пишете на email: parts@bmw-darucar.bg или позвъните на телефон +359 2 960 16 26.
Становище по предявената рекламация ще получите на email адреса си в срок до 10 работни дни. Срокът за удовлетворяване на основателна рекламация е 30 работни дни.
В срок от 7 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, като са спазени следните условия:
Запазен добър търговски вид - опаковката не трябва да е разкъсана и повредена, трябва да е във вида, в който е получена. Стоката не трябва да е употребявана, прана, гладена, сглобявана.